четвъртък, 11 юли 2013 г.

ДНЕС Е СВЕТОВЕН ДЕН НА ЧОВЕЧЕСТВОТО

Честит рожден ден, човечество! Вървя с усмивка и го поздравявам, човечеството. Една част от него нехае, но много хора усещат поздрава ми, заглеждат се, дават ми път. Вярвате ли ми, не знам, но една полицейска кола спря насред улицата, за да ми даде път, а дори нямаше пешеходна пътека там. :Х. Обливам ги със светлина и усмивка. Нищо, че усмивката ми е отнесена. Графиката й е прекрасна. Всичко в този толкова прекрасен ден се напасва, като че ли от само себе си, все едно се намирам във виртуална Леголандия. Та през 1987 година на този ден, човечеството станало 5 милиарда и му измислили празник. А защо ли? Всеки ден е празник. Особено когато човечеството с всеки изминал ден расте ли, расте ли, расте... Не, не, нямам предвид броя му, а великото преселение на народите към сферите на единността. Изобщо днес научих толкова нови неща, че чак очите ми се окръглиха. Научих, че около мен мирише на свобода и мир, научих, че усмивката, спокойствието и хумора ми действат зле на хората със съзнателно изградена лошотия. Но те дали научиха, че "лошотията" им е една изградена от самите тях стена, в която има врата, и тя не е заключена. Просто трябва да посегнат, да я отворят и да застанат до мен. Цялата красота на свободната воля е, че всеки има своя истина. И ако се чувства добре в своята истина и тя го вдъхновява, никой и нищо не може да помрачи радостта му. Приятен полет, човечество!
През 1989 г. ООН учредява Световен ден на човечеството, който да се отбелязва на 11 юли. Тази идея се появява две години по-рано, когато на същата дата населението на Земята е възлязло на 5 милиарда. Повече от 20 години по-късно населението на планетата ни нарасна на 7 милиарда, а прогнозите на ООН са, че през 2050-а година ще живеят около 9 милиарда жители.
Международният празник на човечеството е добър повод да се замислим за живота и делата си, да обърнем внимание на близките и най-вече на природата, която ни заобикаля.
Нека не забравяме, че сме само за миг на Земята, но нея винаги ще я има и е добре да я опазим чиста за нашите деца.

Няма коментари:

Публикуване на коментар